onsdag den 8. februar 2023

Kampen mellem chat-robotterne er begyndt: 'For første gang ser vi reelle tegn på en krig'

 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
 
Header logo
 
 
08. feb 2023 KL. 17:58
 
Kampen mellem chat-robotterne er begyndt: 'For første gang ser vi reelle tegn på en krig'
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg har hele mit liv læst om, hvad der gør os mennesker til mennesker. Hvad driver os? Hvad gør os glade og triste? Og hvad giver livet mening? Et sted, jeg aldrig for alvor har kigget hen efter svar er østen. I de kommende to programmer af Brinkmanns Briks vil jeg begynde med buddhismen og tankerne derfra, måske gemmer buddha på svarene og så behøver jeg jo ikke lede længere. Vært: Svend Brinkmann. Gæster: Marie Kronquist, buddhistisk lærer, og Lone Fjorback, psykiater og leder af dansk center for mindfulness ved Aarhus Universitet. Tilrettelægger: Christoffer Heide Høyer.
 
 
HØR NU
 
 
Flere nyhedsbreve
 
 
Tophistorier - morgen
 
Politik
 
Breaking
 
Kultur
 
DRTV Weekend
 
DR LYD
 
 
 
Se flere og ret tilmelding
 
 
 
 
Footer logo
 
 
Kontakt
 
 

Dette nyhedsbrev er udsendt af DR. Ønsker du ikke længere at modtage nyhedsbrevet, afmeld dig her.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar